Środowisko biznesu nie ma powodu, aby traktować ekonomię społeczną, jako źródło zagrożeń, przeciwnie – może być ona uzupełnieniem jego własnych działań i partnerem dla wspólnych przedsięwzięć.
Manifest Ekonomii Społecznej

Ekonomia społeczna w praktyce - Relacje z otoczeniem
Autor: SZYMAŃSKA J., ZGIERSKI J.
Rok wydania: 2009
Słowa kluczowe: RELACJE Z OTOCZENIEM | ZARZĄDZANIE | NGO | EKONOMIA SPOŁECZNA | PODRĘCZNIK
Ekonomia społeczna w praktyce – Relacje z otoczeniem to piąty zeszyt z opublikowanej przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych serii praktycznych poradników dla liderów organizacji pozarządowych i innych osób chcących założyć przedsiębiorstwo społeczne.

Z zeszytu autorstwa Joanny Szymańskiej i Jakuba Zgierskiego dowiemy się w jaki sposób budować strategię naszego przedsiębiorstwa społecznego, by jego misja była właściwie odbierana przez odbiorców naszych działań. Osobny rozdział przeznaczony jest na omówienie narzędzi służących budowaniu relacji z otoczeniem. Swoje miejsce mają też kwestie związane z zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi w PR oraz współpracy z biznesem.

Seria Ekonomia społeczna w praktyce składa się z zeszytów:

Ekonomia społeczna w praktyce – ABC społecznego biznesu

Ekonomia społeczna w praktyce – Sprzedaż i marketing

Ekonomia społeczna w praktyce – Zarządzanie finansami

Ekonomia społeczna w praktyce – Relacje z otoczeniem

Ekonomia społeczna w praktyce – Zarządzanie strategiczne

 
KOMENTARZE (0) / DODAJ KOMENTARZ