Ekonomia społeczna nie jest własnością żadnego politycznego stronnictwa.
Manifest Ekonomii Społecznej

Ekonomia społeczna w praktyce - Sprzedaż i marketing
Autor: SZYMAŃSKA J., ZGIERSKI J.
Rok wydania: 2009
Słowa kluczowe: SPRZEDAŻ | MARKETING | NGO | EKONOMIA SPOŁECZNA | PODRĘCZNIK
Ekonomia społeczna w praktyce – Sprzedaż i marketing to drugi zeszyt z opublikowanej przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych serii praktycznych poradników dla liderów organizacji pozarządowych i innych osób chcących założyć przedsiębiorstwo społeczne.

Z zeszytu autorstwa Joanny Szymańskiej i Jakuba Zgierskiego dowiemy się podstaw marketingu, zarządzania marką i produktem. Autorzy zwracają uwagę na konieczność dokładnego zrozumienia potrzeb klientów i innych interesariuszy, pokazują w jaki sposób należy tworzyć produkt, budować jego markę, planować dystrybucję i ustalać cenę oraz planować promocję. Ważny jest również rozdział o specyfice marketingu w organizacjach pozarządowych i podmiotach ekonomii społecznej.

Seria Ekonomia społeczna w praktyce składa się z zeszytów:

Ekonomia społeczna w praktyce – ABC społecznego biznesu

Ekonomia społeczna w praktyce – Sprzedaż i marketing

Ekonomia społeczna w praktyce – Zarządzanie finansami

Ekonomia społeczna w praktyce – Relacje z otoczeniem

Ekonomia społeczna w praktyce – Zarządzanie strategiczne

 
KOMENTARZE (0) / DODAJ KOMENTARZ