Nie zawsze koszty oznaczają po prostu cenę, a korzyści nie muszą oznaczać wyłącznie bezpośredniej realizacji podstawowego celu, ale być może większej ich liczby, w tym celów społecznych – ważnych dla lokalnej społeczności.
Manifest Ekonomii Społecznej

Ekonomia społeczna w praktyce - ABC pozarządowego biznesu
Autor: JAGIELSKI W.
Rok wydania: 2009
Słowa kluczowe: ZARZĄDZANIE | NGO | PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ SPOŁECZNA | BIZNESPLAN | PODRĘCZNIK
Ekonomia społeczna w praktyce – ABC pozarządowego biznesu to pierwszy zeszyt z opublikowanej przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych serii praktycznych poradników dla liderów organizacji pozarządowych i innych osób chcących założyć przedsiębiorstwo społeczne.

Z zeszytu autorstwa Wojciecha Jagielskiego dowiemy się, jak należy planować działania bznesowe organizacji, na jakie problemy możemy się natknąć, w jaki sposób prognozować sprzedaż, budować budżet i tworzyć biznesplan.

Serii Ekonomia społeczna w praktyce składa się z zeszytów:

 

KOMENTARZE (0) / DODAJ KOMENTARZ